Men för i helvete

På tisdagar jobbar jag till 18:00. Blir alltså en lång dag på kontoret...

Vilket märks när man kommer hem. Scenen som utspelade sig idag var lagom förvirrad. Jag har en låsbricka för att komma igenom porten. Idag när jag kom hem så visade lampan röd och jag blev inte insläppt. Irritation och framförallt hungern gjorde att jag brusade upp en aningens. Jag drog brickan framför låsmojängen ett antal gånger och började sedan rycka i dörren. Vi vet ju alla att det är konstruktivt när man står framför en låst port.

- MEN FÖR I HELVETE sa den fagra flickan och började nu fundera var hon skulle sova inatt.

Upptäckten att jag stod med jobbets nycklar gjordes en stund senare och lite snopen fick jag ta fram de rätta nycklarna och in kom jag såklart...

Hoppas ingen såg mig =)

X

Kommentarer
Postat av: eremo

jag trodde att du stod vid fel port.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback