Love is in the air

Kors i taket...

Verkar som det är tokandes tider i min vänskap. Inte nog med att folk ska ut och resa och annat, nu har folk gått och gift sig med!!! Herre gud säger jag. Så oväntat men så glad jag blev! Satt på kontoret och jobbade när ett sms om giftermålet trillade in varav jag ringde upp på gång.

Tårarna började spruta när jag pratade med det lyckliga paret. Åh jag bara säger att kärleken är i luften!!! De förtjänar varandra mest i hela världen, även om jag är lite bitter att de inte bjöd in mig (inte någon annan heller). Det är min första nära vän som gift sig och den här tjejen är ju också så speciell för mig. Vi har varit med om en hel del. Jag skulle till och med säga att jag är den "skyldige" att de träffats, det var genom en av mina  gamla flammor som de träffades....

Love is all we need och happy days friends! I Love Ya!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback