Let´s sammanfatta

Huga huga. Nu är helgen snart slut och ägnat mig åt bloggen har jag rakt inte gjort. Min helg har varit oförskämt trevlig men också lite för kort. Vi punktar lite va?

  • Afterwork med jobbet. En trevlig tillställning trots att jag lyckades beställa en French Martini som bara smaka sprit samt en vindrink som smakade gammal äckligt mousserande vin!
  • Promenad, handling och städning på lördag dag
  • Mysmys med en söt liten förmåga. Vi tittade på Mello, åt tacos och drack vin. Försökte oss även på att se slumdog millionaire men en liten Karin somnade....
  • Biobesök där vi (jag och den söta förmågan) såg The Wrestler.Vilken jävla film vänner!!! Den rekar jag alla att se även om den var lite rå stundtals!
Nu sitter jag här och har en lagom dos av söndagsångest!Usch och fy för måndag...

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Har du klippkort på bion eller? :P

Postat av: eremo

Jag blir glad att du gillade The Wrestler.

Hur du kunde somna i Slumdog Millionaire ar dock en gata. Na inte en vag, en gata...suck. dessa thailandska tangentbord.

2009-03-03 @ 12:18:20
URL: http://eremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback