Let´s rocka raggsocka!

NU så, nu ska ni få hjälpa mig lite...

Det är såhär. Jag ska på maskerad snart, nästa helg! Jag älskar ju sådana tillställningar och sätter värde i att ha en genomtänkt outfit. Jag och mina vänner har spånat ska ni veta, allt från barbafamiljen till Spice girls. Nu har bestämt att vi ska ha tema Rock tillsammans, rätt enkelt men kan bli kul. Jag har tänkt mig lite pudelrockare, alltså en 80-tals hårdrocks groupie =)

Det jag har som idé är mina nyköpa spandex liknande glansiga blå tight, zebra topp, lite fake tattoos, mycket svart kajal, kanske nitbälte!

Men kan ju be er om hjälp, vad har ni för tankar, förslag om min outfit!!!! Som jag nämnt tidigare jag vet ju hur många som läser min blogg. Om alla skriver EN kommentar får jag ju massa tips =) Vad ska man ha för smycken? Smink? Skor?

So, ideér????

X

Kommentarer
Postat av: ida

Nått i den här stilen tycker jag. speciellt tajtsen med en liten bula.



http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/1826/f07666f5-cfe0-4ace-bc3e-5ba8f67d546f.jpg

2009-03-19 @ 21:09:39
URL: http://idaerikson.blogg.se/
Postat av: eremo

alltså jag tycker redan att du verkar ha stenkoll o massa bra idéer! smink kan du väl ha rosa eller blått kanske, rockigt o glammigt. färgglada pumps. puss

2009-03-20 @ 10:19:45
URL: http://eremo.blogg.se/
Postat av: Karin

Ida: Haha, ja det är ju great =) Men jag tänkte vara tjej, men kanske funkar med bula ändå, hihi!



Eremo: Herre gud, du skriver nåt snällt i min blogg, hur mår du? Haha...tack Pullan (jag skämtar). Jag tänker nog mina lila metallic pumps och det är ingen dålig idé med rosa ögonskugga, mjauuuuuu!

2009-03-20 @ 15:16:31
Postat av: eremo

Ja, vad hände?

Jag måste ha slagit i huvudet. Nä, det kanske är så att jag innerst inne är väldigt snäll o tycker sjukt mkt om dig. Puss i påsk.

2009-03-20 @ 15:44:31
URL: http://eremo.blogg.se/
Postat av: Konstapeln

Även om du kommer vara ashet med rosa ögonskugga anser jag nog att du behöver ha med dig ett par coola rockerbrillor på ferren

2009-03-20 @ 21:37:30
Postat av: Karin

Eremo: Haha, ja du måste vara snäll där inne någonstans =)



Konstapeln: Rockerbrills it is! Har ett par grymma vita som nog passar perfa!

2009-03-23 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback