Kissilur kissilur!

Ja, jag vet att jag är mallig för att jag tränar men varje gång jag går dit känns som en seger!Idag var det MRL (mage rumpa lår) som gällde och i vanlig ordning trodde jag en stund eller två att jag skulle dö. Jag dör dock aldrig av min träning, det känns ju bra! Nu har jag trappat upp mina mål kring träningen en aningen. Nu har jag tränat en gång i veckan under en längre tid. Nu satsar jag på två gånger och skall försöka hålla det så!

Det som gör att träningen är lite trist är att efteråt måste man kissa precis hela hela tiden. Funderar på att ta med mig maten in på toa tillsammans med ett glas vatten. Jag tror jag har kissat fem gånger redan sen jag kom hem.... *suck*

Då jag inte ätit några våfflor idag antar jag att det får bli urinens dag för min del...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback