Hoppla hoppla

Nu har jag visat var skåpet ska stå!!!

 Cykeln och core idag gick lysande! Jag trampade på som det var mitt sista spinningpass i livet. Sen när man inser att det kommer många fler blir man knäckt för en stund =) Men nej, jag tog ut mig, min vän som satt på cykeln bredvid blev orolig efter passet då jag såg ut som jag skulle svimma men nej, jag är alive and kicking!

Och för er som MISSADE
detta, jag bjuder på det, haha. Min nya favoritlåt, jag har nynnat på den hela dagen. Jag kan villigt erkänna att jag inte riktigt kan texten men får jobba på det!Och den här är inte så dålig heller..... WORD!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

länkarna funkar inte så jag förstår ingenting.

Postat av: Karin

Hoppsan, ska ordna detta om det går....Hepp!

2009-03-17 @ 20:03:14
Postat av: Stina

Den är ju så bra!! Tingeling!!

2009-03-18 @ 07:52:24
Postat av: Anonym

Stina: Ja, riktigt grym, hihi...kan vi inte skicka den till Ryssland?

2009-03-18 @ 16:28:17
Postat av: Karin

Stina: Ja, riktigt grym, hihi...kan vi inte skicka den till Ryssland?

2009-03-18 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback