Hipp hipp...

Blir man hyllad här och här då ska man banne mig bli hyllad HÄR med...

Konstapeln min käraste vän fyller tokmycket idag, flera hundra skulle jag nästan vilja påstå. Jag har inte så jävla långt kvar till livets avgrund!!! Som tur är, är hon som den fula ankungen. Hon blir ju liksom snyggare för varje år =) ja, alltså hon var aldrig ful men hon har gått från en svan och nu är hon typ en übersvan!!! Hon är ju lika klok som mig och omger sig med lammkött, klok flicka =)

HIPP HIPP till Konstapeln idag som fyller!!! HIPP HIPP HUURRRRRAAAAAAAA!


Pulli läppinen!!!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner sig oerhört hedrad efter alla dessa fina blogginlägg... Puss på min bästa!!!

2009-03-23 @ 23:01:00
Postat av: Konstapeln

Ska det vara på det förra inlägget...

2009-03-23 @ 23:02:18
Postat av: eremo

Konstapeln verkar ha problem med att fylla i sitt namn. eller så är det bara så att hon satt det i system för att få skriva två ggr. nu är det slut på vänligheterna. nu är det ett år kvar tills hon fyller igen. nästa person som ska bli firad är jag jag JAG!

Postat av: Karin

Konstapeln: Puss puss Konstapeln =)



Eremo: Sådär ja,Evil Eremo är back =) ja, dig ska vi fira me pompa och ståt!

2009-03-24 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback