Fisk på burk

Jag tycker makrillfilé i tomatsås är en höjdare att ha på knäckemacka. Jag brukar köpa tre pack fyrkantiga konserver med makrill som man själv får mosa och dela.

Sist jag handlade fanns det bara makrill på rund burk!?! Hör och häpna, jag var skeptisk men tänkte att det kanske är detsamma MEN icke! I den runda burken har de redan mosat firren och geggat ihop det hela till en smet. Det nöjet vill man ju själv ha...

Så nej, det blir inga fler runda konserver med makrill from now on! Det säger jag då...Och ja, jag vet att barn svälter i Afrika...

Förresten är det fredag och det tycker jag ska firas med ett tjut TJIIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm flexibilitet???

2009-03-20 @ 21:51:20
Postat av: Helena

det var mostern som skrev ovanstående

Postat av: Karin

Helena: Nej, det är inte en av mina starka sidor, kanske ska ta bort det från min cv =)

2009-03-23 @ 11:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback