Best of friends...

Idag har jag dels haft besök av min sötaste L-S, vi har pratat massa goja, ätit grönsaksgryta med Haloumi och bulgur samt drivit ett skämt vi har oss emellan ännu längre än jag trodde var möjligt.

Sedan har kvällens spenderats på telefon med diverse stjärnor till vänner.

Och en dag som denna, då min kära vän gift sig får jag ändå utropa att jag tror banne mig jag har världens bästa vänner!!! Simple plain, inga konstigheter, ni är bäst. Alla som vill får ta åt sig och jag tror ni vet vilka ni är!

=)

PUSS!

X

Kommentarer
Postat av: Konstapeln

Jag tar åt mig!! :)

2009-03-19 @ 11:09:48
Postat av: Anonym

Jag var åt mig lite. :) du e också bäst. Vad skulle jag göra utan dig?!

2009-03-19 @ 17:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback