Back in the days

Idag fick jag spinna till 2 Unlimited och deras No limit =) Fatta vilken lycka!!!

Nästan så jag drömde mig tillbaka till Sörbyängsskolans disco back in the days (som alltså är någonstans på nittiotalet). Med en Banana skid och ett salt S i handen dansade man Running man, drack sjukt mycket läsk och försökt sno åt sig tryckare med de sötaste killarna (John var bäst för han luktade så satans gott)....

Ja, det var tider det, det var innan allt blev så förbaskat komplicerat men nej, jag är inte bitter (träningen gick ivf bra, nu klarar jag att göra alla armhävningar vilket är en bragd för en sparris som myself!)...

Förövrigt tror jag No limit ska bli min nya ledstjärna i livet, det finns inga gränser serrni! Sen var den där snubben jiddrar om vet jag inte, det går så fort,hihi...

X

Kommentarer
Postat av: L-S

Jag gillar din inställning, bananaskids och salta S-märken.

Postat av: Karin

L-S: Hihi, ja det var ju back in the days =) Men jag tackar inte nej till sådana grejer idag heller!

2009-03-24 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback