A day like this...

Ack, sol denna sol. Löjligt att man blir så glad när den lyser men så är det. Helgen är alltid välkommen och speciellt om det är en sådan här dag! Jag har stora planer för helgen och ska försöka se till att den inte går så fort som den brukar =)

Idag ska jag ha en heldag med Afrikanen. Vi ska:

Promenera och leka ute i det vacka vädret (jag tokar nog och tar väst istället för jacka, TOK)

Afrikanen ska hjälpa mig med inredning, jag har stora planer gällande min lya....

Sedan avslutar vi kvällen med Män som hatar kvinnor, alltså filmen inte en massa män som hatar kvinnor....

Tjing! Jag är sugen....vad gör ni då?

X


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag var också på den i lördags!! Var på Bergakungen kl. 18 =) Tyckte den var bra, men saknade lite om Salander. Hade gärna sett att det fokuserades mer på henne... och jag tycker fortf att Michael Nykvist är helt fel som Blomkvist!! Kram

2009-03-26 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback