Värdefulla dagar

Jag skulle träna idag MEN då jag var sällskapssjuk så valde jag att avboka det  hela och tog istället en lång lång promenad med Televinken. Vi har vandrat, vandrat, vandrat och pratat, pratat och pratat! Vi  gick runt hela Eriksberg som ligger precis vid vattnet, satte oss en stund och lyssnade på vattnet kluckade och andades in doften av Västkusten. Två timmar senare är jag hemma och är så där uppfylld med intryck och känslor. Åg vad jag älskar mitt Göteborg och åh vad jag älskar att ha vänner runt mig som gör allt så värt bara.

Ja, livet är gott och jag tackar och bockar en dag som denna!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror fortfarande att det blir du o teli i slutet. Ni skulle kunna bli historiens sötaste par.... Jag dreglar! kram

2009-06-17 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback