Upp till kamp vänner!

Idag har jag röstat, det stod mellan två partier och jag tokade lite och röstade på något jag aldrig röstat på förut, hihi. Men det känns bra...och nej, jag har inte blivit Kristdemokrat, Sverigedemokrat eller något annat obehagligt, haha. Jag skulle säga att jag är kvar på den röda sidan...

Så när vi väl var i stan så lyckades vi gå förbi Moderaternas lilla raggningsrally. Herr statsminister var i Götet mina vänner, jag stegade fram och har nu stått ungefär 1.5 meter i från karln, galet va? Jag såg den lite stirrige vakten som skulle ha koll på alla och allt och insåg att jag lätt hade kunnat kasta en paj eller dylikt. Inte för jag skulle men tror inte det hade varit svårt. Sen måste jag säga det att Fredrik Reinfeldts ögon går inte av för hackor, haha.... så fina....

Fredag, fuck yeah!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback