Törminäjtor

Ikväll har jag varit på bio och sett Terminator Salvation. Jag älskar första och framförallt andra filmen. På mellanstadiet såg jag den nog en gång i veckan. Jag var obotlig kär i Edward Furlong som spelade John Connor. Edward Furlong tillsammans med då häftig teknik gjorde den grym! Arnold gjorde väl också en av sina bättre insatser...

Jag såg inte ens tredje, kändes inte så upphetsande men då Christian Bale tog på sig rollen som John Connor så var jag påt  inför denna film =) Och den var ruskigt bra faktiskt! Sådär på ett löjligt amerikanskt sätt, haha. Och som det inte räckte att Christian Bale så har även hunken Sam Worthington en roll, mums mums! Jag satt och dreglade i nästan två timmar...

Så jag tipsar er att gå och sen den!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback