Ska det vara så?

Hej, tog mig ett blogguppehåll...

Har haft en grym midsommarhelg, mycket lugn och fin. Jag har i princip inte gjort någonting på flera dagar. Hade massa föreställningar om att jag skulle städa, diska och mingla runt. Dock har jag mest legat på soffan och tittat på film och TV, så gott!!!

Det jobbigaste nu är att det måste bo något i buskarna utanför mig. Typ kattungar eller något. Jag har tidigare vaknat på natten av något som gnäller och skriker om vartannat. Nu ikväll hör jag det från och till, så hjärtskärande. Jag vet inte vad det är och inte riktigt var det kommer ifrån då det är mycket buskar utanför mig. Jag gick ut och lyssnade men då tystnade. Det finns tre alternativ:

1. Det bor övergivna ungar av något djur i buskarna, inga människobarn hoppas jag dock.
2. Jag är med i något Dolda kameran program =)
3. Det är någon ringsignal eller msuik någon av mina grannar lyssnar på, isåfall weird grannar...

Jaja, jag får undersöka mer om de fortsätter...

Tjing!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback