SJ, en vän i nöden

Jag gillar SJ och deras förslag till hur man kommer hem till Örebro kortast och billigast möjligt. Jag ska åka hem i juli och tänkte vara ute i god tid. Söker på resa och får då upp en resa till Örebro, som vanligtvis tar strax under tre timmar:

Göteborg- Laholm

Laholm- Ängelholm

Ängelholm- Helsingborg

Helsingborg-Hässleholm

Hässleholm- Hallsberg, nattåg med sovplats

Hallsberg- Örebro

Tid: Nästan tio timmar
Pris Nästan 1000 kr

Say What!?!? Jag är grymt sugen! Kan någon förklara detta för mig, möjligtvis om man har en förkärlek för Skåne och vill passa på att luffa runt i Skåne innan....

X

Kommentarer
Postat av: sara

Men, du får ju se järnvägsstationen i Laholm...det rär inte illa det..:)

2009-06-22 @ 22:10:22
Postat av: Karin

Sara: men har inte du redan visat den stationen vännen? När vi var på roadtrip?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback