Punktmarkering

Ikväll ska jag dela med mig av några av kvällens höjdpunkter och tankar, vad är la bättre än punktform.

  • Ikväll blir det fotboll för hela slanten, så snurrigt nu när det både är Confederation cup och U21 men ikväll är det ju viktigt match mellan Svea rike och Serbien i U21, heja heja!
  • Jag har köpt en helt grym burk med blandade salta godisar på Konsum, groteskt goda.Speciellt de som smakar sådär gott mellan salt och tandkräm, mums...
  • Har jag sagt på sistone att Jon Mayer är min gud!?! Fan, han blir bättre varje dag som går, helt sjukt ju!
  • Jag gjorde en räkrisotto med räkor i burk.,som visade sig vara små som riskorn, flopp!
  • 13 arbetsdagar kvar till semester, yippie kayay motherfucker!
Sådära ja, såhär blir det när livet inte bjuder på något speciellt upphetsande och man vill dela med sig av sin vardag...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback