Mensmonstret

Ja, just one of those days. När man börjar sin morgon med illamående och mensvärk kan jag säga att dagen inte blir roligare än så. Att börja morgonen med att se en överkörd hare utanför dörren la liksom ribban för vad som komma skulle...

Jag var fruktansvärt förbannad till en början och var nära att börja morgonen med att slå ner en cyklist. Hejdade mig dock när jag insåg konsekvensen av att bruka våld. Jag blev mer gråtmild framåt eftermiddagen. Några tårar trillade på jobbet av trötthet, menshormoner och allmän otillfredställelse. Nu är jag bara i något apatiskt tillstånd då jag inte vill något annat än att sitta i min soffa och stirra in i min vägg.

Nej, jag är inte mig själv i mensens första stadie och ja, kanske borde göra något åt det.

Så länge får jag helt enkelt nominera mig till Mensmonstret juni 2009 och vara glad att jag är ensam just nu, haha.

X

Kommentarer
Postat av: eremo

du ska verkligen inte behöva ha det så här min vän. det finns hjälp att få på recept. vi kan väl ringas innan jag drar till Berlin så kan jag berätta. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback