Kleptomani

Det var mycket behagligt, eller nja kanske inte under tiden jag tränande men nu i efterhand känns det gott!!!

Jag har nu duschat och ser ut som en liten trollunge, ja det gör jag kanske alltid men nu extra mycket. Varför kan man fråga sig? Ja, jag har en kleptoman i vänskapskretsen (du vet att jag älskar dig ändå och att jag överdriver en hel del nu). Damen ifråga har under lördagen lyckats ta med min kam ut på krogen för att vara fin, den enda kammen jag äger. Och kammen tappade nog bort sig i vimlet, kanske blev den lite lullig för hem kom kammen icke. Så nu har jag inget att borsta mitt lilla hår med, haha.

Skrev upp en reminder till mig själv på mobilen att inhandla en ny kam under dagen men det glömdes ändå bort. Om jag känner mig själv rätt kommer jag säkert inte köpa en ny kamm förrän typ 2035, haha. Så nu använder jag en papiljott samt mina fingrar vilket inte är någon jättehit =)

Så nu ska jag och mitt burr laga lite mat, tok!

X

Kommentarer
Postat av: Kleptomanen

Men hallå!! Jag lämnade ju faktiskt en sko i pant!!!

2009-06-15 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback