John, min John...

Ja, synden straffar sig...

På sistone har dessa John Mayer kopior dykt upp lite varstans. Ja, ni vet ju alla hur barnsligt förtjust jag är i denne mannen. Nu har han dykt upp både här och där; krogen, mataffären och idag på gymet. helt galet...

Så idag sitter jag där på spinningcykeln när denne skönhet kliver in med flickvän (skulle jag tro). Jag blir ju helt till mig och cyklar som det var min sista dag i livet. Dock så kanske jag överansträngde mig lite, efter två låtar kunnat jag knappt andas, hade krampkänningar samt håll. Så resten av passet fick jag sitta och flåsa bakom den snygge killen och trodde jag skulle dö. Så går det när man ska impa. Förresten, hur bra är det att försöka impa när killen e med en tjej samt att jag är grisskär =)

Har fortfarande ruskigt ont i mitt vänstra ben, vet inte vad jag gjort... *suck*. När det gäller killar är jag som en 14 åring, haha....

Hepp!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback