Around we go....

Sådär, då var man tillbaka inne i ekorrhjulet.;Upp och ner (ja, man stiger upp och går sedan och lägger sig), äta, bajsa och allt det andra som ingår i lunken. Idag påminde dock en klient mig om att snart skulle jag gå på semester då vi inte ska ses förrän mitten av augusti. Glädjen var total när jag insåg att det är mindre än en månad till min holiday, fuck yeah. Snart är det jag och paraplydrinkarna =) Samtidigt som jag skrev paraplydrinkar undrar jag faktiskt själv varför jag längtar till just drinkarna, haha. Nej, det är snarare att inte ha en massa måsten som lockar!

Idag, mindre vemodig och ska nu cykla till träningen för mer cykel och core!Tjing!Galet att man cyklar någonstans för att cykla, haha!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback