A sleepless night

Åh, hejsan hoppsan. Känner mig som en klubbad säl men ska snart dra iväg mig själv till jobbet för några timmar vid skrivbordet,,,,

Gårdagen gick bra, regnade massor så kidsen var rätt lugna. Det mest spännande som hände var nog att jag och mina kollegor fick punktering!!!! Lite galet, K som satt i baksätet tyckte det lät lite konstigt och kändes konstigt om bilen. Något som jag och E avfärdade, haha...när vi stannade såg vi att vi tappat navkapseln och hade punka...Som de tre girlsen vi var ringde vi på hjälp =) Jag har inte lagat någon punktering och planerar inte att göra det inom kort heller....

Efter jobbet blir det tjejmys vilket blir trevligt, jag ska bara hålla mig vaken efter grymt lite sömn inatt!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback