Ut på äventyr

Dags att lämna Göteborgs trygga famn för en resa mot potatisens hemstad. Jag pratar såklart om Alingsås...

Jag ska dels träffa min morbror och ingifta moster (som förövrigt fyller år idag, hipp hipp hurra!!!) för att vara kulturella, ska gå på konstutställningen
in hate we trust...Det är samma kvinna som låg bakom Ecco homo som ni säkert minns och jag vill minnas att jag var imponerad när jag såg den...

Efter att ha umgåtts med den trevliga delen av släkten ska jag vidare. Har en kollega som bor i Alingsås så vi hänger vidare och vem vet vad Alingsås har att erbjuda. Efter några glas vin kanske Alingsås uteliv blir en riktig hit!Vi ska ivf ut och äta och om jag känner mina kollegor rätt kommer dte nog bli rätt galet....hehe...

Jag har hopp och framtiden!! Ska bli kul att åka iväg på en tur...Hoppas ni alla får en bra lördag!

X

Kommentarer
Postat av: Sara

Alingsås, det låter spännande...hopaps utelivet bjuder på skoj! Själv ska jag på födelsedagsfest i gamla, goda biskopsgården..kan kanske bli spännande det också.. Ha en bra helg, kram!

2009-01-24 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback