Sammanfattning av Grammisgalan 2009

Grammisgalan, ack denna gala. Det är ju inte samma sak som back in the days men jag ska ge er en liten sammanfattning på kvällen =) Detta är enligt mig godbitarna. de är lite random men det ja lade märke till....

1. Takida inleder med falsk sång och en sångare som sökt inspiration i Clockwork organge, Karin är icke impad!

2.Nina Persson presenterar ett pris, hon är snygg som aldrig förr tycker Karin!

3. Christian Walz sjunger en sång, han är kort men naggande bra! Tycker dock låten är lite väl lik Salem al Fakirs grejer...

4. Håkan, min lilla sweetie vann pris och höll ett fint och förvirrat tal =) även följande intervju var förvirrad! (In your face Maria,hihi)!!!

5. Lasse Stefanz vinner pris och jag vet faktiskt inte vad sångaren har fått på sig...Karin likes =)

6. Soran har popskola för invandrare, mycket kul!

7. Timo och In flames gör en duett, faktiskt rätt bra!!!

8.  Joey Tempest gör ett grymt pinsamt performance när han ska dela ut pris, på sina stockholmska, hej påre!

9. Anna Ternheim blir glad för sitt pris, yay!Sen blev hon väldigt glad igen!

10. Kleerup vann och informerade om att Svenska polisen var jävligt torra, hmmmm.... Hade herr Kleerup gjort något fuffens månne? Jag tror på droger!!!

11. Robyn vann pris och var glad men alltså, hallå? Jag är ingen modebloggare men whats up med hennes frissa?

12. Esbjörn Svensson trio vann pris för bästa jazz, sorgligt tal då Esbjön tragiskt gick bort under förra året.

13. Salem al Fakir delade ut pris, han pratar som en smurf, tok!

14. EMD vann priset för årets låt; Jag är inte nöjd men tycker å andra sidan inga nominerade var sådär massa bra =)

15. Galan avslutas och det var rätt skönt för samma artister var ju banne mig nominerade i alla kategorier, Karin nöjd med avslut!!!

Natti natti!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Klart som fan Håkan var förvirrad. Han undrade väl själv hur i helvet han kunde vinna!!



Att Kleerup pysslar med droger är väl verkligen ingen nyhet, eller?

Robyn äger.



Vart fan var Lenas alla sexiga nomineringar?



Over and out bitch.

(Nu jävlar ska jag börja bli otrevlig här inne igen. Jag vet att du gillart.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback