Tanten signerar in

Ja, det var mig en väldig tur att jag läste Råd och rön. I artikeln om skadliga färgämnen var det en lista över varor som innehöll Azofärger och E104 som man ska undvika...

Soda stream- Pink grapefruit och lemon fresh


De två läskextrakten jag har innehåller detta, TOK!

Nu när jag är en beläst kvinna (tack vare Råd och Rön) så vet jag vad jag dricker...

Nu är det snart helg, jag är uppe med tuppen och ikväll ska jag äta räkor och dricka vin =) Någon som vill berätta vad de gör i helgen?

X

Kommentarer
Postat av: Katariina

Jag tänkte faktiskt på dig när jag läste artikeln (jag har precis betalat en helårsprenumeration av tidningen) för jag visste ju att du har Soda Stream. Ja, nu vet du det.

2009-01-30 @ 23:15:43
Postat av: L-S

Rakor och vin later fantastiskt gott! Jag spenderade fredagen med att spela trumma pa ett tak, idag har jag sovit hela dagen och ar hos en moster nu, och vad resten av helgen anbelangar vet jag inte! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback