Så ska det gå till...

Jorå, jag lever. Att komma upp till jobbet  idag gick faktiskt rätt så bra också...

Nyårsafton blev hur lyckat som helst. Jag hade middag och Singstarafton hemma. Kvällen blev lång, glas krossades, rösten min försvann, folk inklusive mig själv inmundigade stora mängder alkohol, det sjöngs och ja, allmänt trevligt var det.

Ja, nu ska jag vara ledig i fyra hela dagar och satan i gatan vad gott det ska bli. Har ju liksom inte varit ledig på länge, hehe....

Skriver mer när ork finns....

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, och när det till och med kommer in folk från gatan, då vet man att man har en skoj fest ;P Tack så hemskt mycket för en härlig kväll och natt och helt fantastiskt god mat!! Ser redan fram emot nästa singstarafton!!! Kramar

2009-01-02 @ 22:55:40
Postat av: eremo

Jag vill ha revansch mot bönan ovanför!!! Hon om någon kan gott sjunga backvocals på "Take a chance on me".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback