Im writing this letter to you...

Jag har en vän, en vän som bor långt, långt bort. Hon bor på en ö i Grekland. Hon är inte av den generationen som pysslar med internet och andra löjligheter. Så för ett tag sedan damp ett handskrivet brev ner i min brevlåda. fatta, hur ofta får man handskrivna brev i låddan? Oj, vad skoj det var, även om man vid detta lag knappt kan läsa annat än dataskrift, haha.

Jag använder aldrig penna och papper längre känns det som, när jag gör det får jag kramp efter en sekund.

Men sedan tänkte jag att det är banne mig dags att klippa sig och skaffa ett jobb, för om någon anstränger sig med ett fint brev kan man själv inte skicka tillbaka ett brev skrivet på data. Så Ikväll skriver jag mitt första brev sedan gud vet när, antagligen när jag hade brevvänner och skrev om NKTOB, killar, hästar och discon =)

This letter is for you Lirre, hihi... (hon är inte så modern att hon kollar bloggar så brevet blir en suprise!)!!!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sände mig jättefina handskrivna brev BÅDE från London och Australien. Det tackar jag för!

2009-01-29 @ 20:47:24
Postat av: Katrariina

Du sände mig jättefina handskrivna brev BÅDE från London och Australien. Det tackar jag för!

2009-01-29 @ 20:47:47
Postat av: Karin

Katariina: Hihi, ja just det! London kommer jag ihåg men Aussie? Hmmmmm, det kommer jag inte ihåg!!!Haha...varsågod!

2009-01-29 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback