För jävla löjligt bra!

Det finns en del skivor, väldigt få som är för bra för deras egna bästa.

Man börjar lyssna och fattar genast tycke för några låtar, efter ett tag gillar man hela skivan. Det tar ett tag och man lyssnar precis lika mycket på skivan som i början men man börjar få andra favoritlåtar på skivan, inte samma som i början. Till slut tycker man alla låtar är så bra, att varje gång de kommer på spellistan så blir man exalterad och tänker, fan den här låten är så jävla bra och undrar varför man inte lyssnar mer på skivan (fast man redan lyssnar på skivan jämt...)...

Det är inte många skivor som lyckad med den här bedriften men banne mig om inte
Fightstar har lyckats med skivan, One day son, this will be yours. För jag bara lyssnar, lyssnar och lyssnar och den blir bara bättre. Det finns några fler i min samling, men det är rätt unikt när skivan är så löjligt bra! LÖJLIGT BRA var ordet, haha!

Kan en skiva bli hur bra som helst? Har ni några liknande skivor?

Nu ska jag ge mig ut i blixthalkan och promenera med en trött småbarnsmamma =) tack, för att jag får sova på natten, tack!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback