Efterlysning, snälla hjälp mig!!!

Jag måste passa på att göra en efterlysning här i bloggen. Jag har förlorat en ägodel och tänker att nätet måste ändå vara ett bra ställe att efterlysa den på!!!

Såhär är det, på natten mellan nyårsafton och nyårsdagen försvann en kork till en av mina Sodastream flaskor! Den är svart och i ett hårdare plastmaterial. Den sågs sist i mitt kök någon gång på nyårsafton. Jag har pratat med diverse gäster på min fest som dementerar att de slängt den, jag har även rannsakat mig själv och kommit fram till att jag inte heller slängt den. Jag undrar i mitt stilla sinne var han/hon tog vägen, blev det för mycket alkohol och han gick ut för lite luft och kom sedan inte in igen? Eller var är han/hon?

Snälla, om ni vet något hör av er. Är i stort behov av denna kork  och jag kommer göra en polisanmälan om den inte dyker upp frivilligt inom kort.

(för er som jobbar med missbruk, det är alltså en svart kork , inget annat som idealiserar droger)!!!

 =)

X

Kommentarer
Postat av: spiderchick

aj då... hoppas den kommer till rätta

Postat av: Stefan W

Hahaha...

2009-01-07 @ 19:07:39
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Karin

Spiderchick: ja, jag vet bara inte var jag ska leta =)



Stefan W: =)

2009-01-07 @ 19:31:21
Postat av: Stina

Jag har dessvärre inte sett den... Bilderna kommer inom kort dock... kanske kan spåra den där =)

2009-01-08 @ 08:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback