Aja baja!

Jag har under dagens team på jobbet lyckats bita av tre av mina naglar (intresseklubben bör anteckna). Aj, det gör så satans ont då jag verkligen bitit så in i helvetet. Jävligt onödigt om ni frågar mig.

Sen kan man fråga sig varför jag bet av de, vilket för mig också är en gåta. Jag har ju i stort sett slutat bita på naglarna, Jag kan bita då jag är stressad eller upprörd. Jag var inget avdera....Så om någon sitter inne på kunskap om mitt återfall på nagelbitning let me know...

Jag skyller på att jag var uttråkad =) men ovärt, för nu sitter jag med tre fingrar som smärtar....

X

Kommentarer
Postat av: Sofia

Samma sak gjorde jag igår, jävligt onödigt. Hade långa fina naglar, men plösligt var de borta. och ömmande fingertoppar var det enda som fanns kvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback