Total förvirring

Hihi, hemma en kortis innan träningen men idag har banne mig varit minst sagt förvirrat. Att jag är lite småförvirrad hör väl till vardagen men idag snurra det till bra i slutet på dagen, haha.

Jag glömde först träningsväskan på jobbet, kom på det på bussen. Jag hade inte tänkt att åka hem mellan träning och jobb men så fick det ju bli, haha.

På samma bussresa kom jag även på att jag fipplat med biocheckarna på jobbet då jag bokade nya biljetter till Mammut (jag ska försöka igen för sist gick det ju inte så bra, hihi). Biljetterna ligger nu alltså på jobbet och ska hämtas ut imorgon. Jag ska inte till jobbet imorgon då jag har utbildning. Haha... Alltid blir så enkelt och lätt när man glömmer saker...

Men men, nu ska det spinnas och sen ska jag gå på Core!

Tjing!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Tror inte att det är riktigt meningen att du ska se den där filmen... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback