Vilken fin dag!

Shit, vilken jävla fin dag det blev. Jag och sötaste M hängde på Relaxen med bastu och bubbel. Det var mig grymt skönt och avkopplande. Vi simmade även, men shit vad tråkigt det är. Så jävla trist och speciellt när man har en ny bikini som inte riktigt satt som den skulle. Minuset var dock mot slutet när ett gäng grabbs kom, de hade knytit badrocksskärpen runt huvudet och satte på dunka dunka musik. Nja, inte helt okej...

Efter relaxen promenerade jag hem, för att sova lite i en fåtölj. Sova, det är det jag gör bäst i Örebro =)

Sen gav jag mig iväg på galna äventyr med min storebror. Vi skulle lyssna på mammas kör. Då Örebro mer är en cykelstad, inte en busstad så var det bara hoppa upp på gamla Pålle. I tell you, jag var livrädd hela vägen. Och storebror körde i en fart som jag är tveksam jag kommit upp i även utan snö. Men fram kom vi, och vacker musik fick vi lyssna på.

Nu planerar jag att se på film med min kära familj. Om jag känner mig rätt kommer jag dock somna i soffan...

X

Kommentarer
Postat av: eremo

tack för en skön stund och tack för att du är så go och för att du är så duktig på att skrubba min rygg. jag är grymt len, vattnet bara forsar av nu. ses på torsdag. kyss.

Postat av: Helena

Njut för fulla muggar av din ledighet min vän!

2009-12-21 @ 10:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback