Vi drar norr ut...

Jag har sovit som en liten julegris, på salladsbädd!!! Åh, vaknade av att klockan ringde, 9:00. det var gott!

Nu är det disk, packning, hämtning av mammas julklapp på tomtens verkstad (läs posten) samt allmän förrvirring på schemat. 

Klockan 14.02 avgår tåget (hoppas jag men litar inte på SJ) mot sweet Örebronx. Det ska bli så skönt att komma hem, hänga med mina kära familj och koppla bort alla galenskaper här hemma. Sen blir det rätt mycket häng med sweet friends. Ja, jag säger då det, vad mysigt det ska bli!

Förresten, det är -9 grader här, jag tror seriöst jag ska frysa ihjälp och jag är inomhus nu. Bara tanken att gå ut får min hjärna att frysa ihjäl. Brrrrrr.....

Men verkar ju bli en vit jul ivf! Mot Sherwood skogen säger jag (ännu en gång, läs posten).

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback