Turn the lights on

Jaja, vad är väl en bal på slottet?

Nu är det nya tag i en ny vecka. Jag skulle ljuga om jag sa att motivation till jobb finns. Kanske beror det på att slutet på jobbet finns där borta, jag har ingen mer energi att ge. Jag vill komma undan med såpass lite ansträngning som möjligt. Jag har nu fått ett definitivt svar och det ser helt helt kolsvart ut på Kameruns avbytarbänk. Visst sprudlar jag av energi, precis som den rosa duracell kaninen?Haha. Jag tvingas erkänna att allt med jobbet är jobbigare än vad jag hade hoppats på. Jag skäms på något sätt för att jag känner mig gnällig, energilös och allmänt bitter. Jag har ju någon form av förställning att jag i vissa sammanhang kan vara energirik och inspirerande men icke just nu.

Nu har en toka lurat ut mig på promenad i regnet, och ännu en gång skulle jag ljuga om jag sa att jag var sugen på att ge mig ut i det totala jävla mörkret...

Kan någon tända ljuset tack!?!


I'l be back!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback