Sjukdomsbilden 2

Jag hänvisar till min rara vän idag. För hon har ju skrivit om hur jag mår idag (vänster öga-check, snor-check, kill i näsan-check)...

Ja, sen får jag ju inte ha mössa på jobbet och jag skriver inte om kultur...

Sen är ju Maria i min smak även som sliten snygg och och ser ut som en pigg lärka (komplimang babes!). Min Rudolf med röda mulen näsa vill gå och gömma sig i en vrå någonstans...

Jag tycker väldigt synd om mig själv och tror jag snart avlider av denna lilla förkylning...

Nu ska jag knapra på något då jag är hungrig som en varg, känner ingen smak eller lukt så fundrar starkt på en näve blomjord...

X

Kommentarer
Postat av: eremo

men vad söt du är. snorpuss.

men idag mår jag faktiskt bättre. gör du? mössan är dock fortfarande på, här verkar ingen bry sig fast alla frågar o jag svarar att jag är smutsig i håret, ärlighet varar längst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback