Sammanfattning av 2009

Självaste dagen på dagen. Berömda och beryktade nyårsafton. Inatt lämnar vi 2009 och går in på 2010. Jag tror det kan bli grejer av men det tror jag varje år och sen står jag där precis lika besviken varje år. Jag tror liksom att det ska bli mitt år varje år men tycker aldrig riktigt jag får till det. MEN nu satsar jag allt på 2010!

So, hur har 2009 sett ut och vad skall komma 2010? Let me tell ya!

2009
När man skall sammanfatta året så kommer man ju såklart inte på speciellt mycket, haha. Hela 2000-talet flyter ju banne mig ihop. Var det i år eller 2004 jag tog studenten? Men detta här är det jag rent spontant kommer ihåg (ljug, jag tog lite hjälp av min kalender, annnars hade jag bara skrivit att jag käkade knäckebröd till frulle...

  • Sälen, den årliga turen var precis lika fin som de brukar vara. Mycket snö, gott sällskap och kallt!
  • Melodifestivalsskrällen. När Operadamen vann satt vi alla med käkarna i golvet, jag var knäckt...
  • Alla vänner som har blivit med barn under 2009, 2010 kommer bli en babyboom, me like!Och vi fick välkomna en del raringar under året <3
  • Att fira påsk i Sthlm med mina bröder var roligt, fantastiskt och mysigt! Inget är så fint som syskonkärlek!
  • Min familj har verkligen fyllt jämt; mamma 60 år, pappa 55 år, Olle 30 år och Sven 25. Ja, kalastider helt enkelt! Själv krisade jag lite lagom för mina 28 år...
  • London, en annorlunda London med lite fest men mycket shopping. Shit vad jag älskar min gamla hemstad!
  • Oh, them boys; jag har allt träffat några riktiga godingar under året... men som ni förstår blev det ju inte så bra med det =) nYtt år nya tag!
  • Det var dop för lille E, sötare än socker med fina föräldrar, en riktigt fin tillställning!
  • Musik; Ja, Spotify kom in i mitt liv. Vilket har öppnat många dörrar. Sen har John Mayer, Thyselius, All time low, Nejra och massa mer släppt grymma skivor!
  • Strömstad 2009. Vad ska man säga? Regnet stod som spön i backen i dagarna tre men vad gjorde det? Vi hade kul!
  • Way out west, årets rookie! Jag vann biljetten och hade inga förväntningar. Ändå kvalar den nog in på topp tre över det roligaste under året! Nas, Basement Jaxx, Robyn, Lily Allen... oj oj oj!
  • Håkan på Liseberg. Även detta en euforisk kväll. Att musik kan beröra så. Håkan och Liseberg var i storform!Ja, massa mer har hänt under året.
  • Ja, massa roliga saker har hänt, sen har dte ju även varit en del tråkigheter men de är ju mindre roliga...
2010
So, enligt Aftonbladets horoskop för 2010 skall Vågen ha ett alldagligt och osexigt år !?! HUr fan är ett helt år osexigt? Betyder det att det inte får ligga eller vad? Jag kan köpa att året blir alldagligt men hey, osexigt? Nej du. Jag ska nu motbevisa Aftonbladet på både punkterna. Mitt år ska bli allt annat än alldagligt och osexigt. Det ska faktiskt bli det mest sexiga och spännande året sedan Jesus gick i badshorts, det ni! Är ni med mig?

Jag säger bara Thailand, Sälen, kanske kanske kanske en flytt, nytt jobb. Jag tror detta kan bli THE YEAR?

GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER, vi ses nästa år!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Nu har jag hittat ett bättre! läser det ikväll! Men vi börjar nog med det tragiska som jag hittade när vi pratade i telefon, för det var faktiskt ganska tragikomiskt! Men det senaste är det som vi tror på tycker jag =)

Kram och ses snart, bäst att sätta fart =)

2009-12-31 @ 15:19:41
Postat av: Karin

Stina: Haha, ja jävla skit horoskop =) Jag ställer mitt hopp till det du har hittat! Kram och ses snart....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback