Musikhjälpen

Min kompis Maria har ett gott hjärta. Hon struntade i att skicka julkort i år och donerade pengar till Musikhjälpen. Jag som inte har skickat julkort på en masa herrans år har ju nu något skitbra att skylla på! Jag har de senaste åren haft lite dåligt samvete för att jag inte skickat julkort...

Så, vänner. I år får ni inga julkort. Jag har stället skänkt lite pengar till musikhjälpen och önskat mig en bra låt. Pengarna går så oavkortat det går till kampen mot malaria.

Jag tycker Musikhjälpen är ett jävligt roligt koncept och såklart jävligt viktigt! Vi har alla ett ansvar att se att världen blir så fin den kan. 50 kr eller 100 kr är inga pengar för de flesta av oss, men gör en stor skillnad i andras liv.

Så skicka nu iväg en hälsning eller önska en låt
. Det har jag gjort =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback