Med en enkel tulipan...

SM i att sova stock avgjordes inatt/idag och jag vann! Satan i gatan vad jag har sovit! Jag ville inte gå upp heller men när man har planer så har man =)

Idag har jag späckat schema, jag ska fika både med mamma, pappa , barn samt med mamma med barn i magen. Örebro förökar sig förstår ni! Det gäller att vara med i matchen! Dessutom har  min mamma satt mig på nåt julklappsuppdrag, jag är redan lite orolig för den masshysteri som alltid finns i affärer såhär innan jul...

Innan stan, ett avsnitt av The office (den engelska veriosnen off course). Min storebror har boxen och jag är fast, haha. Gud vilken bra serie!

Idag fyller förresten min käreste lillebror år, hela 25 år har han hunnit bli. Tiden går fort när man har roligt. Så hipp hipp hurra till käre Svennisen!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback