Lusse Lelle

Nu sitter en söndagstrött Rosa framför datorn. Jag gillar faktiskt söndagar, förutom jobbångesten som oftast kommer. Söndag är den enda dagen i veckan som jag tillåter mig själv att vara totalt dekadent. Så gott. Fast idag ska jag även försöka mig på lite aktivitet, som uppröjning, tvätt och lite sådant. Men inga större utsvävningar...

Igår var jag som sagt i Alingsås hos sötaste E. Vi spelade Wii och world tour. Ja, tv-spel för hela slanten. Väldigt skoj även om jag är riktigt, riktigt dålig. Vi har ett grymt rockband på G, I tell you. Tänk mig på sång i Metallicas "enter sandman" =)

Sen är det ju Lucia idag med, får se om man får se något lussetåg på TV. Annars styr jag väl upp mitt eget...

Tjing!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback