Let me tell you...

Nu så, jag är tillbaka i gemet! Jag tog mig lite ledigt från bloggen. Jag skall nu redogöra för hur helgen för fröken Rosa varit. Själv är jag inte överförtjust i bloggar som radar och listar vad man gjort men ibland så, och om inte annat är det bra för att själv komma ihåg vad man pysslat med =)

Julafton
Var mig en lugn tillställning. Vi fick besök av moster, morbror med två kusiner och dagen flöt på. Man käkar, tittar på Kalle och Karl-Bertil (fantastiskt) samt käkar lite till. Ja, men trevligt hade vi. Jag fick ju ett regnställ, som jag önskat mig, tackar!

Juldagen
Dagen började med att jag läste på GP att en man omkommit i en brand på min gata. Jag fick panik och tänkte att mitt hus brunnit upp. Aldrig har jag varit så glad när jag insåg att att det brunnit i ett ANNAT hus än denna dagen. Ja, förlåt den stackare som omkom och jag kommer då inte till himlen men jesus vad lättad jag blev! Dagen fortsatte med häng hos en vän med familj i hennes nya hus. Fint hus, fin familj och fina vänner. Sedan var det dags för den berömda juldags-utgången och vilken utgång!!!Jag med friends minglade runt som bara den, ja... en liten efterfest hann jag även med!

Annandagjul
Mycket sova, vila, äta, titta på TV och umgås.... Sweet!

Dagens datum
Idag började vi med att käka en julfrulle med en barndomskamrat med mor, himla trevligt! Dagen följdes sedan av lite bebisgos och en återträff med trenigheten som vi kallar oss (vi bodde i London ihop). Sdan tog jag tåget. När jag lämnade Örebro var - 9 grader och massa massa snö! När jag kom av tåget i Götet var det regn, plusgrader och slask. Ah, härligt. Det är fan så man vill skjuta sig själv på plats! Så jävla trist. Den senaste veckan i örebro har varit fantastisk,både vädermässigt och känslomässigt =)

Nu ska jag umgås med mig själv och ladda inför imorgon. Jobb...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback