Lazy lördag

Det är sjukt svårt att ligga ner och blogga, det ska gudarna veta. Ligger och vilr lite på soffan, känner mig lagom lördags lat.

Jag är hemma igen efter en trevlig afton i Uddevalla, nu är det bara svira om till nästa trevliga afton i Alingsås. Jag är sjukligt trött men hey, lite Playstation 3, fint sällskap och vin sen är man i hamn. Eller hur?

Igår hade jag den berömde löneförhandlingen och det gick nästan min väg, haha. Men jag är stolt över att jag vågade tacka nej till bud och ha is i magen, för jag är ju riktigt dålig på sådana där saker vanligtvis. Senare på e.m fick jag ett jobberbjudande till på ett jobb jag sökt på AF. Brukar inte livet alltid vara så? Antingen är det stiltje eller så är det full rulle.

Nu ska jag äta lite...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback