Kallt, kallare och ännu kallare!

Kaffe med dopp (närmare bestämt sju sorter) och lite gott häng på landsbygden. Jag och min käre far åkte ut på landet och fick oss en gran. En grann gran,stor och ståtlig. Termometern visade - 14,5 grader. Härligt med snötyngda träd och bitande kyla även om jag inte på lång väg har kläder för sådan här kall vinter.

Ja, det här är gott för min själ. Jag tänker knappt. Jag bara vilar och gör. Jag har sådana konstiga tankar (på ett bra sätt) just nu och jag förstår inte var de kommer ifrån. Kanske är det för att allt är jobbigt hemma i Gbg. Men jag är så sugen att bara flytta någonstans. Till och med Örebro lockar mig. Jag tänker tanken för att sedan förstå att det är just en tanke...

Men just nu gör tanken om tanken mig väldigt gott!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback