Jul, jul strålande jul...

Ett stycke julbasar avverkat! Det var min väns scoutkår som anordnade basar. Det var livat in the luck med lotter, fiskdamn och massa saker att inhandla. Jag hade mina ögon på en fin julgrupp men den köptes bokstavligen mitt framför ögonen på mig. Jag var dock med i ett lotteri och vann en tomte, tomten gick dock sönder när jag kom hem. Det var hursom en riktigt höjdare och julkänslan har nu infunnit sig ännu mer nu.

Efter en spännande julbasar begav vi oss till Allum som är ett köpcentrum i Partille. Där kändisspottade jag hela TVÅ kändisar. Den ena var han Alex som var med i Ensam mamma bla bla bla, han valdes av hon som var frisör. Är ni med? Haha! Den andra kändisen var Idol-jury Andreas. Han har ju skrivit en bok som han signerade. Min första fråga är vem fan köper den boken? Den andra frågan är vem fan köper den boken? Han stod ivf med sitt stomatol leende och verkade inte ha så mycket att göra, hihi...

Nu ska jag titta vidare på Gossip girl, som förövrigt har tappat gnistan totalt. Har jag sagt det förut? Ja men tittar ju ändå...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback