It's getting hot in here...

Det blev en fin lördag. Jag ägnade en stor del av den hemma hos min kära Afrikan. Vi pysslade runt lite, käkade Kinamat (hur länge sen var inte det?) och spana in LA Gigolo? Film med Ashton Kutcher som varken var bra eller dålig. MEN SHIIIIIIIT vad den karln var snygg då. Ashton är hetare än ett strykjärn och både jag och T satt och dreglade...

Sen gick jag hem, kollade på Robinson innan jag gick på nästa film. I skuggan av värmen. Lotta Thells självbiografiska bok som nu blivit film. Boken är fantastisk och filmen var faktiskt mycket bra den med. Ännu en heting, i form av Joel Kinnaman fick mig att dregla en stund till.

Så igår var kvoten av dregel uppnådd.

Nu blir det julbasar i Partille, hepp hepp!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Kinnaman behagade du inte att messa mig om? HAN är het!

Postat av: Karin

Eremo: HET? Nej, det hetaste som på denna jord vandrar... typ. Haha...

2009-12-07 @ 22:01:57
URL: http://karinrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback