In the middle

En helt hysterisk dag på jobbet så löneförhandlingen blev icke av. Men det betyder bara att jag får tagga ännu mer till imorgon och då jäklars =)

Kvällen har till en del tillbringast med "Aussie-gänget", som jag hängde med mitt andra år i Aussiestralien. Lyssna på den här statistiken; En av tjejerna hade med sin söta lilla bebis, en tjej är höggravid och den tredje är gravid i det lite tidigare stadiet. En hög fertilitet i gruppen alltså. Det är jag, L och G som drar statistiken en aningen. Ja, egentligen är det ju hälften av gruppen men det är smådetaljer...

Nej, nu blir det snurra runt, runt innan det är dags att knyta sig. Tjo flöjt vad gott att lägga sig med en god bok och John Blund i faggorna.

X




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback