In beloved memory

Det var en uppfriskande och trevlig promenad med fint sällskap.

Jag lyssnade på radio på väg till promenadens startpunkt, vilket jag sällan gör. Och det var mig en glädje. Gud, vilka gamla klassiker jag hann få ta del av. Helt otroligt kom
TVÅ , hela TVÅ låtar med ett av mitt absoluta tonårsfavoriter. Videon till You could be mine är ju ball, då guvernören from California är på GN'R konsert =)  ne nee neneneeeeee kneeeeeeeeeees (me singing Welcome to the jungle)....

Men grädden på moset, körsbäret på glassen, sockret på semlan måste ändå varit när denna hära låten dök upp. Jag blev lyrisk. Detta är ju banne mig en av nittiotalet bästa videos och låt (tror dock att jag säger så ofta)! Shittan pommefrittan. Om ni nu vill grotta ner er i mer hemskheter så ska ni även lyssna på den här låten. Sen bölar ni som små barn, haha. Två låtar som berör med starka texter (men hey, jag gillar social porr)!

Jag gillar att minnas svunna tider, märker att jag ofta referera till gammal musik och videos, haha! Men som tur är får jag ju göra det i min blogg!

Och nu har jag namedroppat en halv skivsamling så nu säger vi god natt!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback