Hoppla hejsan!

Alltså halli hallå!!! Idag lyssnade jag ännu mer på radio, då mina Ipodlurar är sisådär. Och som om det inte räckte med Guns and roses, idag fick jag njuta av Paradise city. Gud, tror det blir till att Spotifya till GNR, yeah!

Ja, saker och ting går UPP och NER här förresten! Imorgon är det jag som löneförhandlar och som det ser ut nu har jag nytt jobb från 1/2 2010. Jag säger då det.Jag skall vara stenhård och kräva mer lön än jag är värd, haha. Fast som ni förstår är jag en underbetald socionom och kommer aldirg få en lön som motsvarar det jobbet jag gör. Men mer info inom kort....

Nu mat, vila och allmän reflektion över livet. Saker tar oanade vändningar och någonstans tror jag jag får vänja mig vid detta.  Tjo flöjt!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback