Days of our lives

Men hallihallå!

Det är torsdag och det känns ju fucking fantastic! Jag tror jag säger detta varje vecka men jesus vad tiden går fort. Jag har varit trött som en Lemur hela dagen och min hjärna har jobbigt i en hastighet som motsats till ljuset hastighet. Slow kan man också kalla det...REAL SLOW för att vara exakt.

Och inte blev det någon löneförhandling idag heller, MEN imorgon ska det ske, hehe (det tror jag ivf)!

Helgen är späckelispäckad! Ska vara mycket utomsocknes. Imorgon åker jag till Uddevalla efter jobbet för lite gott glögghäng och sen ska jag tillbringa min lördags kväll i Alingsås.

Tjing, tjing och tjingeling! Hoppas ni alla får en bra helg om jag inte bloggar så massa mycket!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback