Way out west baby!!!!

Oj oj oj, när man som minst anar det så är det som om någon där ovan bestämmer sig för att man behöver lite beröm....

Jag har viljat gå på Way out west här som är en festival i Slottsskogen i helgen. Artister som Glasvegas, Lily Allan, Nas, Arctic Monekys, Basement jaxx (yay) med mera med mera spelar. jag har dock varit lite snål och känt att 1500 kr är just nu lite för mycket  med tanke på London...

Sen sa en kompis att jag eventuellt kunde få en biljett som hon fått, då hennes sällskap var osäkert. Det kändes ju såklart svinkul....

MEN idag blev jag glatt överraskad när jag kom hem. jag har vunnit en biljett genom mitt elbolag, haha. Det var såhär att när jag förlängde mitt elabonemang så fanns det något på deras hemsida om att man kunde tävla om biljetter. Jag antar att det kanske inte är så många som hänger på deras hemsida...

Så idag har jag fått en biljett hemskickad i brevlådan men önskningar om en trevlig konsert....

U bet att jag ska ha! Haha....

TJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback