Sammanfattningen av London

TOPPEN
  • Att träffa Jo-Flow, my soulsista!
  • Shoppingen som det blev mycket av. Mitt försvar är att rea gör att man går plus minus noll. Mitt bästa köp var nog ett par svincool skor med kilklack och lite rosa och svart leopard mönster, höga som fan...
  • Hänga runt i kära gamla London. Vi har gjort slut för längesen men många vackra minnen finns...
  • All god mat vi lagade och åt ute. Mums, London har ett jävla utbud!Om ni ska till London måste ni gå till Ping Pong och äta. Oj, oj oj säger jag!
  • Boys boys boys. Ja, det är banne mig inte britterna men fuck a duck vad mycket ögongodis som finns i staden. Finns något för alla som det så fint heter. 
  • Pints, smakar aldrig så gott som i London (och det var där jag lärde mig dricka öl)!
  • Jo-Flows nya fina lägenhet som nästintill har svensk standard, om man varit i London vet man att det är värt ett hallelujah!!!
BOTTEN
  • Shoppingen =) Ja, ni förstår kanske att släppa ut mig i London med ett kreditkort är som att låta en pundare få fri tillgång till knark. Inte bra. Mitt bästa köp, de snygga skorna, är nog även mitt sämsta köp. Jag kommer aldrig kunna gå i de snyggt, de får åka på när jag druckit några drinkar och inte märker att jag ser ut som Bambi på hal is!
  • Att det inte blev någon riktigt utgång. London är ju stan att gå ut i. Tyvärr av olika anledningar så lyckades vi inte komma ut på något tokeri tokera trots våra tappra försök.
  • Att det inte bara var jag i London, shit ,man är ju inte van vid så mycket folk överallt!
  • Att jag känner att jag börjar bli osäker på att prata engelska, det som jag gjort så obehindrat och gladeligen. Nu blir det jag som får börja resa mer till engelsktalande länder!!!
  • Mitt lokalsinne, jag skulle få kunna gå vilse i ett hamsterhjul.
Nu är det jag som fortsätter förtränga att jag börjar arbeta imorgon., suck, stön, aj, oj, fuck vad jag inte vill....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback